Login

Zaloguj się na konto

Użytkownik *
Hasło *
Pamiętaj mnie

Komunikaty

 

INFORMACJA DLA UCZNIA i RODZICA
Minister Edukacji Narodowej zdecydował o podjęciu działań profilaktycznych, zapobiegających rozprzestrzenianiu się wirusa wśród dzieci i młodzieży i ograniczeniu – w terminie do 10 kwietnia 2020 r. – działalności jednostek systemu oświaty.
1. W celu zorganizowania procesu dydaktycznego w okresie od 25 marca do 10 kwietnia 2020 r. zadania szkoły będą realizowane przy użyciu metod i technik kształcenia
na odległość, z wykorzystaniem narzędzi informatycznych.
2. Każdy uczeń zobowiązany jest do realizacji zajęć z poszczególnych przedmiotów
w systemie zdalnym.
3. Komunikacja z uczniami i rodzicami odbywać się będzie za pomocą e-dziennika,
a w razie konieczności telefonicznie, nauczyciel dla poprawienia komunikacji może sam określić sposób komunikowania się z rodzicami.
4. W nauczaniu wykorzystana będzie głównie komunikacja przy pomocy e-dziennika Librus, oraz poprzez pocztę elektroniczną, telefony.
5. Na zajęciach wykorzystywane będą materiały przygotowywane przez nauczycieli, materiały rekomendowane przez MEN na stronach www.epodręczniki, Centralnej Komisji Egzaminacyjnej, Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej, materiałów prezentowanych w publicznej telewizji i radiofonii.
6. Przygotowane przez nauczyciela materiały będą zawierać kolejne treści z podstawy programowej oraz będą:
a) zgodne z zatwierdzonym rozkładem materiału i planem lekcji,
b) dostosowane do możliwości uczniów z uwzględnieniem różnych potrzeb edukacyjnych, w tym niepełnosprawności,
c) przygotowane z zastosowaniem oprogramowania ogólnodostępnego (darmowego)
7. Zdalne ocenianie wiedzy i umiejętności będzie się odbywać na podstawie uzgodnionych z nauczycielem form.
8. Oceny będą zapisywane i udostępniane dla uczniów oraz rodziców w e-dzienniku.

Zapraszamy Państwa do współpracy, zapoznawania się z informacjami zamieszczanymi na stronie szkoły i w dzienniku elektronicznym oraz do wspierania dzieci w systematycznej nauce.

NAUCZANIE ZDALNE

Napisał Opublikowano w: Komunikaty

W związku z przejściem na nauczanie zdalne na konta uczniów wysyłane są lekcje i zadania. Uczniowie z kl. 4 - 8 mają obowiązek logować się na swoje konta i wykonywać przesłane zadania.

Jeśli uczeń nie może zalogować się na swoje konto to proszę o kontakt z Justyną Janowską 

KOMUNIKAT

Napisane przez Opublikowano w: Komunikaty

W związku z działaniami związanymi z zapobieganiem oraz zwalczaniem  zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i możliwością rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej ludzi, wywołanej tym wirusem, zaplanowany na 4 kwietnia 2020r.

VII Bieg z Motylem zostaje przełożony na październik 2020r. Przewidywany termin biegu to 10.10.2020r. (ostateczny termin biegu zostanie podany w sierpniu i jest uzależniony od rozwoju sytuacji epidemiologicznej oraz zaleceń organów państwowych).

Organizatorzy:

Sołtys i Rada Sołecka wsi Boruja Kościelna

Nadleśnictwo Grodzisk

Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej     

Uwaga rodzice!

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Szanowni Państwo mając na uwadze zdrowie Waszych dzieci i bliskich Wam osób apeluję o dopilnowanie by dzieci w czasie zamknięcia szkoły, przedszkola pozostawały w domu. Czas zawieszenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych to okres kwarantanny, który ma na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa. Uczniowie w dzienniku elektronicznym otrzymają od nauczycieli materiały dydaktyczne, które pozwolą im utrwalić wiadomości lub rozwijać zainteresowania .Proszę zachęcać dzieci do korzystania z tych propozycji. M. Chmielewska

Szanowni Państwo Ministerstwo Edukacji Narodowej zawiesza od 12.03. 2020 r do 25.03.2020r.  zajęcia dydaktyczno -wychowawcze w szkołach i przedszkolach na obszarze całego kraju.

Rodzicu,
ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne Twoje i Twojego dziecka, zajęcia zostaną zawieszone od 12 marca br. W przedszkolach i szkołach podstawowych 12 i 13 marca br. będą jeszcze prowadzone działania opiekuńcze; (prosimy przysyłać  dzieci tylko w razie ostatecznej konieczności)
W tych dniach placówki tj. ( przedszkole i szkoła) pracują tylko do godziny 14:00
zachęcaj dziecko do samodzielnej nauki w czasie gdy nie będzie lekcji w szkole. Ministerstwo Edukacji Narodowej na platformie epodręczniki.pl. udostępnia szereg materiałów edukacyjnych, które pozwalają uzupełnić, ugruntować i poszerzyć wiedzę. Dostęp do tych zasobów jest bezpłatny;
jeśli masz dziecko w wieku do 8 lat, przysługuje Ci zasiłek opiekuńczy do 14 dni. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie internetowej ZUS;
przekaż osobom, które będą opiekować się Twoim dzieckiem, podstawowe informacje dotyczące bezpieczeństwa i higieny;
rygorystycznie przestrzegaj w domu zasad higieny i czystości pomieszczeń, w których przebywasz;
śledź na bieżąco komunikaty GIS, MZ i MEN o sytuacji epidemiologicznej w kraju oraz informacje przesyłane przez dyrektora szkoły.

Więcej informacji: MEN

Komunikat

Rodzice, którzy chcą wybrać inną szkołę niż szkoła obwodowa biorą udział
w elektronicznej rekrutacji: nabor.pcss.pl/nowytomysl/szkoła podstawowa/która zostanie
uruchomiona 03.03.2020r./.
Jeżeli rodzic wypełni zgłoszenie do szkoły obwodowej we wcześniejszym terminie
/ od 03.02. do 02.03.2020r./ nie bierze udziału w rekrutacji.
Według harmonogramu /Zarządzenie Nr 224/2020 Burmistrza Nowego Tomyśla z dnia
28 stycznia 2020 r./rekrutacja do klas I szkoły podstawowej - składanie w szkole podstawowej
pierwszego wyboru, wydrukowanych i podpisanych zgłoszeń/wniosków wraz z załącznikami
(oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnienie kryteriów) rozpocznie się od
3 marca 2020 r. i będzie trwała do 20 marca 2020 r.

Od dnia 3.02.2020r. rozpoczyna się zgłoszenie uczniów do klas pierwszej szkoły podstawowej, dzieci zamieszkałych w obwodzie naszej szkoły.W zakładce Dokumenty zamieszczone są informacje jak zapisać dziecko do szkoły na rok szkolny 2020/21. W tym roku nabór do szkół odbywa się drogą elektroniczną .Składanie zgłoszeń trwa do 2.marca 2020r.Wypełnione złoszenie należy wydrukować, podpisać i słożyć w sekretariacie szkoły.

Od 3.02.2020r. rozpoczął się elektroniczny nabór - przyjmowanie deklaracji o kontynuację  wych. przedszkolnego w naszym przedszkolu. Szczegółowe informacje o tym jak wypełnić deklaracje na rok szkolny 2020/21  są w zakładce Dokumenty. Deklaracje przyjmujemy do 2 marca 2020r

Ubezpieczenie

Napisane przez Opublikowano w: Komunikaty

Rada Rodziców wybrała jako ubezpieczyciela firmę InterRisk. Dla uczniów szkoły wybrano wariant 1 ubezpieczenia w kwocie 32zł, natomiast dla uczniów przedszkolaków wariant 2 w kwocie 37zł. Wpłaty można dokonywać u wychowawców do 10 padździernika.

W dniu 2.09.2019r. rozpoczynamy nowy rok szkolny 2019/20. Dzieci będą  dowożone  do szkoły na godzine 8:00 ze wszystkich kierunków , o godz. 8:15 msza św. w kościele, a o godzinie 9:10 uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego na boisku szkolnym od strony przedszkola. Odwóz dzieci szkolnych o godz. 10:15 we szystkich kierunkach.

W tym dniu  przedszkole rozpoczyna swoją pracę według ustalonego planu.Pracujemy od godz. 6:30 do godz.16:30. Prosimy by dzieci schodziły się do godziny 8:00. i przyniosły ze sobą rzeczy wymienione w wyprawce przedszkolaka.  Rodzice w tym dniu odbierają dzieci z przedszkola we własnym zakresie.

Zakończenie roku szkolnego 2018/19 odbędzie się 19.06.2019r. Dla uczniów klas 1- 4 rozpocznie się o godz.8:15 dla uczniów kl. 5- 3 gimnazjum o godz. 10:00. Uroczystości będą miały miejsce w sali gimnastycznej naszej szkoły.Dowóz uczniów na godzinę 8:00 bez zmian , a odwóz około  godz.9:45. Dowozy uczniów na godz. 10:00-  dzieci na przystankach zgodnie z ustaleniami z przewożnikiem. odwóz około godz. 12:00.Przedszkole pracuje bez zmian. Dzieci dowożone do przedszkola będą odjeżdżały o godz.12: 00  drugim odwozem, można odebrać dziecko we własnym zakresie.

Dyrektor szkoły z dniem 12.06.2019r. za zgodą organu prowadzącego skraca zajęcia lekcyjne z 45 minut do 30 minut. Decyzja spowodowana jest długotrwałym upałem.I odwóz o godz. 12:30 II odwóz o godz. 13:30. Po godzinie 13:00 odbiór dzieci we własnym zakresie. Świetlica szkolna czynna do godz. 16:00. Przedszkole pracuje bez zmian.

W związku z pismem ministra Edukacji Narodowej DWKI-WPB.5012.25.2019. BK z dnia 11 maja 2019 r. oraz na podstawie art.68 ust. 1 pkt 2, 3 i 6 i w związku z art. 51 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U.z 2018 r. poz. 996, z późn. zm.), by wzmocnić współpracę między szkołą a rodzicami, utworzyliśmy "anonimową skrzynkę na sygnały", Skrzynka  znajduje się w korytarzu szkoły przy pokoju pedagoga szkoły.

 

Wolne 02.05.2019r.

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Dnia 2.05.2019 r. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej  wraz z oddziałami przedszkolnymi nie pracuje.Zgodnie z planem organizacji szkoły jest to dzień wolny od zajęć dydaktyczno- wychowawczych. Ten dzień odpracowany został dnia 27.04.2019r. imprezą "Bieg z Motylem".

Zawieszenie strajku!

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Informuję, że 27 kwietnia 2019 r. został bezterminowo zawieszony strajk pracowników oświaty. Od poniedziałku tj. 29.04.2019 r. szkoła pracuje zgodnie z przyjętym planem zajęć dydaktyczno wychowawczych a  przedszkole opiekuńczo-wychowawczych.

Rekrutacja 2019/20

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Przypominamy, że do 26.04.2019r. trwają zapisy do klas pierwszych. Proszę o  terminowe składanie wniosków.

Egzaminy zewnętrzne

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Informuję, że egzaminy zewnętrzne tj. gimnazjalny i ósmoklasisty odbędą się zgodnie z planem.

Rekolekcje 2019

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

W dniach od 11.03.2019 r. do 13.03 2019r. w Szkole Podstawowej w Borui Kościelnej odbywać się będą rekolekcje. Dzieci rozpoczynają rekolekcje o godzinie 8:00, a kończą o godzinie 10:45. Odwozy we wszystkich kierunkach o godzinie 11:00 tylko w środę o godz. 10:00. Świetlica szkolna czynna od godziny 7:15 do 8:00 z przerwą na rekolekcje, a po rekolekcjach czynna od godziny 11:00 do 15:30. Dzieci nie uczestniczące w rekolekcjach będą miały zapewnioną opiekę w bibliotece szkolnej. Odbiór dzieci po odwozach tj. po godzinie 11:00, a w środę po 10:00 we własnym zakresie.
Odział przedszkolny pracuje bez zmian tj. od 6:30 do godziny 16:30.Odbiór dzieci po odwozach tj. po godzinie 11:00, w środę o 10:00 we własnym zakresie. Rodziców dzieci dowożonych do przedszkola szkolnym autobusem  prosimy o podanie informacji wychowawczyni grupy, o której godzinie dziecko będzie odbierane.

Od 11.02.2019r. do 22.02.2019r. zbieramy wnioski o kontynuację uczęszczania dziecka do przedszkola przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej w roku szkolnym 2019/20. Wnioski rozdawane są przez wychowawczynie grup.Wnioski  dzieci nie dostarczone na czas będą brały udział w rekrutacji zgodnie z ustalonym regulaminem dla dzieci nowo przyjmowanych do przedszkola.

Rekrutacja 2019/20

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Rozpoczynamy zapisy do przedszkola i do klasy pierwszej szkoły podstawowej.

Zgodnie z Zarządzenie nr 38/2019 Burmistrza Nowego Tomyśla z dnia 23 stycznia 2019 r. w sprawie ustalenia terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2019/2020 do publicznych przedszkoli/oddziałów przedszkolnych oraz do publicznych szkół podstawowych, dla których Gmina Nowy Tomyśl jest organem prowadzącym ustalony został termin rekrutacji do klasy pierwszej i przedszkola Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej .
Rekrutacja do przedszkola od 1.03.2019r. do 29.03.2019r. do godz. 15 :00 Rekrutacja do szkoły od 1.04.2019r. do 26.04.2019r. do godz. 15 :00
Druki dokumentów o przyjęcie do szkoły i przedszkola dostępne są na stronie internetowej naszej szkoły w zakładce : dokumenty - oraz w sekretariacie szkoły w godz. 8:00 do 14:30.
Obwód szkoły: Boruja Kościelna, Boruja Nowa, Cicha Góra, Chojniki, Szarki, Grubsko
SERDECZNIE ZAPRASZASZAMY !

Uwaga rodzice!

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Z dniem 12.02.2019r. zmienione zostały zasady opłaty za obiady szkolne. Informacje szczegółowe w zakładce RODZICE  -   POSIŁKI.

Wigilie klasowe

Napisane przez Opublikowano w: Komunikaty

W piątek 21.12.2018r. zaplanowane są zajęcia z wychowawcą. 
W tym dniu obowiązuje strój odświętny.

Plan:
8.10 - Koncert Bożonarodzeniowy na sali gimnastycznej
9.20 - Wigilie klasowe w salach
10.50 - Jasełka na sali gimnastycznej

Odwozy: 

11.30- pierwszy odwóz (Cicha góra, Boruja Nowa, Szarki, Kuźnica). Odjeżdżają dzieci, które nie jedzą obiadów.

Obiad będzie wydawany od 11.30-12.00

12.15 - drugi odwóz we wszystkich kierunkach.

Uwaga rodzice.

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w SP Boruja Kościelna

1. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna jest udzielana uczniowi ze względu na jego indywidualne potrzeby edukacyjne, wynikające w szczególności:
1) z niepełnosprawności,
2) z niedostosowania społecznego lub z zagrożenia niedostosowaniem społecznym,
3) z zaburzeń zachowania emocji,
4) ze szczególnych uzdolnień,
5) ze specyficznych trudności w uczeniu się,
6) z deficytów kompetencji i zaburzeń sprawności językowych,
7) z przewlekłej choroby,
8) z sytuacji kryzysowych lub traumatycznych,
9) z niepowodzeń edukacyjnych,
10) z zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacją bytową ucznia i jego rodziny, sposobem spędzania czasu wolnego i kontaktami środowiskowymi,
11) z trudności adaptacyjnych związanych z różnicami kulturowymi lub ze zmianą środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granicą (powrót zza granicy, zmiana szkoły).
2. Pomoc psychologiczno – pedagogiczna jest udzielana z inicjatywy:
1) ucznia;
2) rodziców ucznia;
3) dyrektora;
4) nauczyciela prowadzącego zajęcia z uczniem;
5) higienistki szkolnej;
6) poradni psychologiczno - pedagogicznej;
7) asystenta edukacji romskiej;
8) pracownika socjalnego;
9)asystenta rodziny;
10) kuratora sądowego;
11) organizacji pozarządowej, innej instytucji lub podmiotu działających na rzecz
rodziny, dzieci i młodzieży.
3.Korzystanie z pomocy psychologiczno – pedagogicznej w Szkole jest dobrowolne
i nieodpłatne.
4. W szkole pomoc psychologiczno-pedagogiczna jest udzielana w trakcie bieżącej pracy z
uczniem oraz przez zintegrowane działania nauczycieli i specjalistów, a także w formie:
1) zajęć rozwijających uzdolnienia;
2) zajęć rozwijających umiejętności uczenia się;
3) zajęć dydaktyczno-wyrównawczych;
4) zajęć specjalistycznych: korekcyjno-kompensacyjnych, logopedycznych, rozwijających
kompetencje emocjonalno - społeczne oraz innych zajęć o charakterze terapeutycznym;
5) zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu
6) zindywidualizowanej ścieżki kształcenia;
7) porad, konsultacji i warsztatów;
5. Potrzebę objęcia pomocą psychologiczno-pedagogiczną ucznia, który nie posiada opinii lub
orzeczenia PPP należy zgłaszać pisemnie do dyrektora szkoły (można poprzez wychowawcę,
pedagoga/psychologa lub nauczyciela uczącego).

Zebranie z rodzicami odbędzie się 18 września (we wtorek) o godz. 16.00 - dla klas 1 - 3, a o 16.30 dla klas 4 - 3 gim. 

O godz. 17.30 odbędzie się zebranie Rady Rodziców.

Za zaistniałą sytuację przepraszamy.

 

3.09.2018r. rozpoczynamy nowy rok szkolny 2018/19. Dzieci dowożone są do szkoły na godzine 8:00 ze wszystkich kierunków , o godz. 8:15 msza św. w kościele, a o godzinie 9:10 uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego na boisku szkolnym Szkoły Podstawowej w Borui Kościelnej od strony Gimnazjum. Odwóz dzieci  szkolnych o godz. 10:15 we szystkich kierunkach.

W tym dniu nowo otwarte  przedszkole rozpoczyna swoją pracę według ustalonego planu. Dzieci przychodzą do przedszkola zgodnie z zadeklarowaną liczbą godzin we wniosku o przyjęcie dziecka do przedszkola . Prosimy by dzieci schodziły się do godziny 8:00. i przyniosły ze sobą rzeczy wymienione w wyprawce przedszkolaka.W tym dniu odbiór dzieci z przedszkola we własnym zakresie.

 

Rekolekcje

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

W dniach od 19.03.2018 r. do 21.03 2018 r. w Szkole Podstawowej w Borui Kościelnej odbywać się będą rekolekcje. Dzieci rozpoczynają rekolekcje o godzinie 8:00, a kończą o godzinie 10:45. Odwozy we wszystkich kierunkach o godzinie 11:00. Świetlica szkolna czynna od godziny 7:15 do 8:00 z przerwą na rekolekcje, a po rekolekcjach czynna od godziny 11:00 do 15:30. Dzieci nie uczestniczące w rekolekcjach będą miały zapewnioną opiekę w bibliotece szkolnej. Odbiór dzieci po odwozach tj. po godzinie 11:00, we własnym zakresie.
Odział przedszkolny pracuje bez zmian tj. od 8:00 do godziny 15:30.Odbiór dzieci po odwozach tj. po godzinie 11:00, we własnym zakresie. Prosimy o podanie informacji wychowawcy grupy, o której godzinie dziecko będzie odbierane.

Rekrutacja 2018/19

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Zgodnie z Zarządzenie nr 442/2018 Burmistrza Nowego Tomyśla z dnia 25 stycznia 2018 r. w sprawie ustalenia terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2018/2019 do publicznych przedszkoli/oddziałów przedszkolnych oraz do publicznych szkół podstawowych, dla których Gmina Nowy Tomyśl jest organem prowadzącym ustalony został termin rekrutacji do klasy pierwszej i przedszkola  Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej .
Rekrutacja do przedszkola od 1.03.2018r. do 23.03.2018r. do godz. 15 :00 Rekrutacja do szkoły od 1.03.2018r. do 30.03.2018r. do godz. 15 :00
Druki dokumentów o przyjęcie do szkoły i przedszkola dostępne są na stronie internetowej naszej szkoły w zakładce : dokumenty - oraz w sekretariacie szkoły w godz. 8:00 do 14:30.
Obwód szkoły: Boruja Kościelna, Boruja Nowa, Cicha Góra, Chojniki, Szarki, Grubsko
SERDECZNIE ZAPRASZASZAMY !

Komisja konkursowa w składzie: Mirosława Chmielewska i Sylwia Czarnecka nagrodziły choinki wykonane przez uczniów naszej szkoły. Wybór był bardzo trudny gdyż  świąteczne drzewka były przepiękne. W ocenie choinek brano głównie pod uwagę, estetykę wykonanych ozdób choinkowych, pomysł oraz wrażenie ogólne. 

W kategori kl.0-3 .nagrodzono choinkę kl. 2 sala. 39 oraz choinkę kl. 1a sala nr 5

W kategori kl. 4 - gimnazjum - nagrodzono choinki kl.3a gimnazjum oraz kl. 4b sala nr 32.

Wyróżnienie za ciekawy pomysł otrzymuje choinka kl.6b 

Nagrody zostaną wręczone na apelu w dniu 22.12.2017r.

Kiermasz Świąteczny

Napisane przez Opublikowano w: Komunikaty

W dniach 14.12 od 16.30 i 17.12 w dniu koncertu od 15.30, jak co roku w naszej szkole odbędzie się kiermasz świąteczny. Zachęcamy i zapraszamy do zakupu wykonanych przez naszych uczniów upominków. Zysk ze sprzedaży przeznaczony zostanie na przygotowanie paczek świątecznych dla potrzebujących.

SZKOŁA MAŁEGO INŻYNIERA

Napisał Opublikowano w: Komunikaty

Szanowni Państwo,


Nasza szkoła bierze udział w projekcie Szkoła Małego Inżyniera. Mamy szanse na cenne nagrody. Ważne jest codzienne oddawanie głosów na szkołę. Jest ono bezpłatne.
 
Głosujemy pod linkiem:

http://szkolamalegoinzyniera.pl/szkola-podstawowa-immarii-konopnickiej-w-borui-koscielnej

Liczymy na Państwa głosy!

Konkurs

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

UWAGA KONKURS !!

Dyrektor Szkoły Podstawowej w Borui Kościelnej ogłasza konkurs dla wszystkich oddziałów klasowych naszej szkoły.

NAJŁADNIEJSZA CHOINKA ŚWIĄTECZNA

ZASADY KONKURSU:

1. W konkursie mogą brać udział wszystkie klasy od 0 po klasy gimnazjalne.
2. Choinka świąteczna ma być przystrojona dowolnie. Oceniany będzie pomysł, jej świąteczny wystrój, ozdoby, estetyka i wrażenie ogólne.

3. Rozstrzygnięcie konkursu 12 grudnia 2017 r. oceniają na dużej przerwie p. M. Chmielewska, p. S. Czarnecka

4. Nagrodzone zostaną: 2 wybrane choinki z klas 0-3
oraz 2 choinki z klas 4 - gimnazjum .

NAGRODA – darmowy wstęp całej klasy na koncert muzyczny + dyplom.

Cele konkursu:

*Przybliżanie uczniom tradycji Świąt Bożego Narodzenia.
* Zachęcanie dzieci do tworzenia ciekawych form plastycznych
związanych z daną tematyką.
* Wyrabianie u uczniów poczucia życzliwości, serdeczności.
* Rozwijanie u uczniów zdolności plastycznych i poczucia estetyki.

UWAGA RODZICE.

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Dzień 2 i 3 listopada 2017r. są dniami wolnymi od zajęć dydaktycznych. W szkole  będą uruchmione zajęcia opiekuńczo - wychowawcze. Dla prawidłowego i atrakcyjniejszego zorganizowania opieki dla uczniów szkoły prosimy o zgłaszanie dzieci na w/w zajęcia u wychowawców klas. Zgłoszenia należy dokonywać na kartach zgłoszeń, które są do pobrania w zakładce  dokumenty. Karty zgłoszeń prosimy przekazywać wychowawcom do 27.10.2017r. Zajęcia w oddziale przedszkolnym  będą prowadzone bez zmian.  Rodziców  dzieci z oddziału przedszkolnego prosimy również o dokonanie zgłoszeń na kartach, które są do pobrania w zakładce dokumenty. W tych dniach nie zapewniamy dzieciom obiadu ze względu na przerwę w pracy Szkoły Podstawowej nr 3 w Nowym Tomyślu. Dzieci muszą być zaopatrzone w większe śniadanka. Dowóz  i odbiór dzieci we własnym zakresie.

Oferta - praca !

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Dyrektor Szkoły Podstawowej w Borui Kościelnej poszukuje pracownika na stanowisko -  sprzątaczka. Jest to praca na zastępstwo od 1.09.2017r. do 30.12.2018r. Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów o przyjęcie do pracy w sekretariacie szkoły do dnia 28.08.2017r.

DZIEŃ OTWARTY

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Serdecznie zapraszamy przyszłych pierwszoklasistów wraz z rodzicami na  Dzień Otwarty do naszej szkoły. Spotkanie odbędzie się 30.03.2017r. o godzinie 16:30  w Szkole Podstawowej w Borui Kościelnej  w sali nr 6.

 

 

 

 

UWAGA RODZICE !

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Rekrutacja do klas pierwszych i do przedszkola na nowy rok szkolny 2017/18 rozpoczęta .Szczególowe informacje w zakładce Rodzice i  Dokumenty.

Uwaga uczniowie!

24 sierpnia 2016r.  o godz. 8:00 planowany jest wyjazd do kina w Poznaniu.  Cena biletu 14 zł, powrót o godz. 14:30.Opiekunami będą p. B. Fiedorowicz i p. L. Kowalczyk.. Wszystkich kinomanów zapraszamy na wspólny wyjazd. Zapisy i opłatę za bilet należy dokonać w sekretariacie szkoły do 22.08.2016r . Sekretariat czynny od godz.10:00 -14:00. (Wyjazd odbędzie się przy minimum 16 osób.)

Uwaga rodzice !

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Podręczniki i ćwiczenia dla uczniów klas pierwszych, drugich, trzecich, czwartych oraz piątych są w roku szkolnym 2016/17 bezpłatne, zakupuje je szkoła, a dzieci otrzymają je 1 września. Rodzice klas 1 - 3 kupują tylko podręczniki i ćwiczenia do religii. Dzieciom klas 4 -5 rodzice zakupią tylko podręczniki i ćwiczenia do religii i j. niemieckiego.Uczniowie klas szóstych nie otrzymują darmowych podręczników.

Przypominamy, że uczniowie mogą uczęszczać na lekcje religii lub etyki lub na oba przedmioty jednocześnie Każdy z przedmiotów realizowany jest w wymiarze 2 godzin tygodniowo ( na pisemne oświadczenie rodziców wyrażające taką wolę).

Zestaw podręczników i ćwiczeń dla wszystkich klas na rok szkolny 2016/17 podany zostanie do wiadomości w zakładce dokumenty.

 

 

 

 

Zapraszamy wszystkich uczniów obecnych klas 3, 4, 5 do startowania w wyborach do Samorządu Uczniowskiego na rok szkolny 2016/2017. Warunkiem startu jest wykonanie plakatu wyborczego na formacie co najmniej A4. Plakaty przyjmuje p.Izabella Maciejewska do 20.06.2016 (poniedziałek)

Ferie zimowe

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Uwaga uczniowie !

W dniach od 18 do 29 stycznia 2016r. w godziach od 9:00- 12:00, na ternie szkoły będą organizowane zajęcia rekreacyjno-plastyczne oraz zajęcia informatyczne. Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów.

Wieczornica

Napisał Opublikowano w: Komunikaty

 

 

Serdecznie zapraszamy na

WIECZORNICE

z okazji

Święta Niepodległości,

która odbędzie się

12 listopada 2015 r. o godz. 17:00

w Wiejskim Domu Kultury w Borui Kościelnej.

 

Uczniowie kl. VI i V z opiekunami

ORGANIZACJA CZASU WOLNEGO W WIEJSKIM DOMU KULTURY

W BORUI KOŚCIELNEJ

20.09.215r. – niedziela na śpiewająco dla dorosłych od godz. 16,00 do 20,00.

02.10.2015r. – piątek – Międzynarodowy Dzień Muzyki.

                        Zapraszamy chłopców i dziewczęta na imprezę z okazji Dnia Chłopaka,

                        Start godz. 19,00 do 23,00 ( gra DJ Majo 8 Bitów Poznań).

03.10.2015r. – sobota na śpiewająco, spotkanie dla dzieci i młodzieży w celu śpiewania

                       piosenek znanych i lubianych – warsztaty      dzieci od godz. 16,00 – 17,30

                                                                        - warsztaty młodzież od godz. 17,30 - 19,00.

16.10.2015r. – piątek z „Jojo na okrągło” – zajęcia ze sztuki kręcenia jojo:

                           - dzieci od godz. 16,00 do 18,00

                        - młodzież od godz.18,00 do 20,00.

30.10.2015r. – piątek – dylu dylu na badylu zajęcia „z gry na byle czym”, których celem  

                       będzie stworzenie instrumentów z rzeczy dostępnych w każdym domu:

                             - dzieci od godz. 16,00 do godz. 18,00

                        - młodzież od godz. 18,00 do godz. 20,00.

Warsztaty dla dzieci.

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Montownia Pasji oferuje dla dzieci warsztaty kreatywne: 

 Decoupage dla początkujących, biżuteria zdobiona techniką  decoupage,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Odpłatność – 40 zł ( przy jednorazowym korzystaniu z zajęć)
Przy odpłatności abonamentowej z góry za cały miesiąc – 35 zł
Wszystkie artykuły potrzebne do wykonania ozdób są w cenie,                                                                                                    Zapisy i informacje pod telefonem 504 24 55 45

 

Zgodnie z zarządzeniem Burmistrza Nowego Tomyśla 12 września 2015 r.mija termin składania wniosków o przyznanie pomocy uczniom objętym Rządowym programem pomocy uczniom w 2015 r." Wyprawka szkolna". Rodziców uczniów klas trzecich, którzy chcą otrzymać pomoc finansową na zakup podręczników prosimy o składanie wniosków wraz z fakturami w sekretariacie szkoły, w nieprzekraczalnym termine.

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego o godz. 9:00

Projekt - Wybory w lesie

Napisał Opublikowano w: Komunikaty

Uwaga ! Ze względu na małą liczbę chętnych, projekt realizowany będzie we wrześniu.

Zapraszamy do udziału w projekcie „Wybory w lesie”

  W dniach 11-12 lipca 2015r. (sobota – niedziela) w godzinach od 9;00 do ok. 14;00 zostanie zorganizowana dla uczniów klas III – VI Szkoły Podstawowej w Borui Kościelnej gra symulacyjna „Wybory w lesie”. Zajęcia zostaną poprowadzone przez trenerów współpracujących z Fundacją Projekty Edukacyjne.

           Pod opieką trenerów uczniowie na 2 dni przenoszą się do leśnej krainy, w której trwają przedwyborcze przygotowania. W wyścigu po władzę mierzą się trzy partie uosabiane przez różne gatunki zwierząt. Każde z ugrupowań ma swoją historię, profil i program, wiarę w słuszność swoich przekonań i ogromną determinację aby przekonać do nich jak najliczniejsze grono wyborców – mieszkańców lasu.

Uczestnicy zostają podzieleni na grupy. Trzy z nich przy pomocy trenerów-opiekunów wcielają się w role członków partii, sztabu wyborczego, specjalistów od public relations, budowania marki politycznej i rzecznictwa prasowego. Czwarta grupa buduje zespół prasowy, który odpowiadać będzie za organizację konferencji prasowych, zbieranie informacji, sporządzanie newsów, kreowanie medialnych wizerunków kandydatów, relacjonowanie działań sztabów i publikację bieżących wydarzeń.

Poprzez uczestnictwo w realizacji projektu młodzi obywatele będą mieli szansę zrozumieć zjawisko rywalizacji i partycypacji politycznej. Dowiedzą się również jak powstają obrazy i informacje przekazywane za pośrednictwem mediów oraz jak ważne są zależności pomiędzy światem polityki i mediami. Jednocześnie, wykonywane ćwiczenia rozwijać będą u nich umiejętność kreatywnego myślenia i pracy zespołowej. Chcąc jak najlepiej zrealizować swoje zadania uczestnicy nauczą się podstaw zarządzania czasem, dynamicznego działania, sprawnego podejmowania decyzji, budowania zespołu i delegowania zadań – umiejętności wysoce pożądanych w społeczeństwie obywatelskim. 

Projekt uzyskał dofinansowanie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w ramach otwartego konkursu ofert na zadania z dziedziny edukacji obywatelskiej.

Zgłoszenia uczniów przyjmowane są do 26.06.2015r. w sekretariacie szkoły.

Uwaga konkurs !

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

KONKURS PRZYRODNICZY

„OGRÓD SZKOLNY MOICH MARZEŃ”

 

Cele konkursu:

  • kształtowanie odpowiedzialności za najbliższe otoczenie,
  • zapewnienie możliwości prowadzenia terenowych zajęć edukacyjnych,
  • rozbudzanie zainteresowań przyrodniczych,
  • budzenie wrażliwości na piękno przyrody.

Regulamin konkursu:

  • Przedmiotem konkursu jest wykonanie projektu ogrodu szkolnego z umieszczeniem w nim „zielonej klasy”. Wykonując projekt należy uwzględnić w nim już istniejące elementy terenu (zadrzewienie). Rabaty z następującymi grupami roślin: zioła, zboża, krzewinki (np. wrzosy, borówki), warzywa, rośliny cebulowe, krzewy owocowe usytuowane powinny być w dużych prostokątnych donicach. Do zagospodarowania jest teren między budynkiem świetlicy szkolnej i biblioteki a ogrodzeniem od strony gimnazjum oraz fragment boiska po przeciwnej stronie, gdzie obecnie znajdują się ławeczki. W tej części mogą znaleźć się ozdobne elementy kwiatowe (np. róże).
  • Projekt ogrodu szkolnego powinien być wykonany ręcznie lub komputerowo na arkuszu papieru A4 lub A3. Projekt w dowolnej technice (np. ołówek, kredka, farba itd.) lub dowolnym programie (np. Paint) należy uzupełnić opisem. Dodatkowym atutem będzie podanie gatunków roślin, które znajdą się w poszczególnych częściach ogrodu oraz nazwy dla tworzonego obiektu. Projekt powinien uwzględniać wszystkie elementy architektury ogrodowej (alejki, ławeczki, altany, plansze dydaktyczne itp.). Nic nie ogranicza wyobraźni projektanta, liczy się pomysł i fantazja.
  • W konkursie mogą wziąć udział uczniowie klas III – VI Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej oraz ich rodzice.
  • Termin składania prac w sekretariacie: 30.05.2015r.
  • Praca powinna być na odwrocie podpisana imieniem i nazwiskiem ucznia oraz klasą.
  • Termin rozstrzygnięcia konkursu 15 czerwca 2015r.
  • Najlepsze prace zostaną nagrodzone i staną się inspiracją dla rzeczywistego projektu ogrodu szkolnego i „zielonej klasy”, który jest w fazie przygotowań.

Życzenia

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Kochani niechaj magiczna noc Wigilijnego Wieczoru,
Przyniesie Wszystkim spokój i radość.
Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia,
Żyje własnym pięknem.
A Nowy Rok 2015 obdaruje Nas wszystkich,
Pomyślnością i szczęściem.

Dyrektor szkoły: M. Chmielewska

ZDJĘCIA

Napisał Opublikowano w: Komunikaty

Dnia 11 grudnia 2014r. od godz. 8.00 (w czwartek) będą wykonywane w naszej szkole zdjęcia klasowe, grupowe, koleżeńskie, indywidualne oraz legitymacyjne. Uczniowie zainteresowani proszeni są o zgłaszanie się do wychowawców.

Ciepła herbata

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Uwaga uczniowie od pierwszego listopada będzie można wypić na dużej przerwie w świetlicy szkolnej

ciepłą herbatę. Opłata miesięczna za herbatę wynosi 3 zł. Pieniądze zbiera p. E. Skotarczyk.

Rozpoczęcie roku szkolnego 2014/2015

8.10 - Msza święta

9.00 - Powitanie uczniów w szkole, spotkanie z p. Dyrektor oraz wychowawcami w klasach.

 

Dowozy na przystankach

Chojniki  godz. 7.20

Grubsko  godz. 7.25

Szarki  godz. 7.25

Boruja Nowa i Cicha Góra - bez zmian

 

Odwozy we wszystkich kierunkach o godz. 10.00

Podręczniki i ćwiczenia dla pierwszoklasistów w roku szkolnym 2014/15 są bezpłatne.

Szczegółowe informacje w zakładce dokumenty, w dokumencie "Wyprawka pierwszoklasisty".

Wyprawka szkolna

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

WYPRAWKA SZKOLNA 2014

W roku szkolnym 2014/2015 z „Wyprawki szkolnej” zostali wyłączeni pierwszoklasiści szkół podstawowych, którzy 1 września otrzymają rządowy podręcznik.

I. Dofinansowanie zakupu podręczników będzie udzielane uczniom:

1. rozpoczynającym w roku szkolnym 2014/2015 naukę w klasach II-III i VI szkoły podstawowej, pochodzącym z rodzin, w których miesięczny dochód na osobę w rodzinie nie przekracza 539 zł netto wzór wniosku w zakładce dokumenty

2. uczniom wymienionym w pkt 1 niespełniającym kryterium dochodowego wzór wniosku w zakładce dokumenty, pochodzącym z rodzin, w których występuje:

- ubóstwo; sieroctwo; bezdomność; bezrobocie; niepełnosprawność; długotrwała lub ciężka choroba; przemoc w rodzinie; potrzeba ochrony ofiar handlu ludźmi; potrzeba ochrony macierzyństwa lub wielodzietności; bezradność w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego, zwłaszcza w rodzinach niepełnych lub wielodzietnych; trudności w integracji cudzoziemców, którzy uzyskali w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą; trudność w przystosowaniu do życia po zwolnieniu z zakładu karnego; alkoholizm lub narkomania; zdarzenie losowe i sytuacja kryzysowa;

3. bez względu na dochód uczniom szkoły podstawowej i gimnazjum: słabowidzącym; niesłyszącym; słabosłyszącym; z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim; z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym;z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją; z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera; z niepełnosprawnościami sprzężonymi w przypadku, gdy jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność wymieniona wyżej; posiadającym orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego wzór wniosku w zakładce dokumenty.

4. W przypadku uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym dofinansowanie obejmuje również zakup materiałów edukacyjnych ( są to w szczególności: książki pomocnicze, karty pracy, ćwiczenia rewalidacyjne oraz opracowania wykorzystywane w edukacji przedszkolnej, które są wykorzystywane przez nauczycieli w procesie kształcenia tych uczniów).

II. WYSOKOŚĆ dofinansowania będzie wynosić:

1. dla uczniów klasy II lub III szkoły podstawowej, niepełnosprawnych z klasy II lub III szkoły podstawowej, z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym klas IV-VI szkoły podstawowej lub gimnazjum,

do kwoty 225 zł

2) dla uczniów - klasy VI szkoły podstawowej; niepełnosprawnych (z wyjątkiem uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym) klas IV-VI szkoły podstawowej

do kwoty 325 zł

III. Tryb postępowania w sprawie udzielenia pomocy:

Rodzice ucznia (prawni opiekunowie, rodzice zastępczy), a także nauczyciel, pracownik socjalny lub inna osoba, za zgodą przedstawiciela ustawowego lub rodziców zastępczych, składają wniosek o dofinansowanie zakupu podręczników w terminie do dnia 4 września 2014 r. do dyrektora szkoły, do której uczeń będzie uczęszczał w roku szkolnym 2014/2015.

Do wniosku należy dołączyć:

- w przypadku ubiegania się o pomoc ze względu na niski dochód, zaświadczenie o wysokości dochodów, w uzasadnionych przypadkach do wniosku można dołączyć – zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów – oświadczenie o wysokości dochodów,

- w przypadku ubiegania się o pomoc dla ucznia, którego rodzina korzysta ze świadczeń rodzinnych w formie zasiłku rodzinnego lub dodatku do zasiłku rodzinnego można przedłożyć, zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów, zaświadczenie o korzystaniu ze świadczeń rodzinnych w formie zasiłku rodzinnego lub dodatku do zasiłku rodzinnego,

- w przypadku ubiegania się o pomoc dla ucznia niepełnosprawnego do wniosku, zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów, należy dołączyć kopię orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego wydanego przez publiczną poradnię psychologiczno – pedagogiczną, w tym poradnię specjalistyczną

- w przypadku osób ubiegających się o pomoc nie ze względu na niski dochód, ale ze względu na okoliczności wymienione wyżej, zamiast zaświadczenia o wysokości dochodów – należy dołączyć uzasadnienie.

Dyrektor szkoły, po analizie wniosków, podejmuje decyzję w sprawie przyznania pomocy i w terminie do …………………………… zwraca rodzicom uczniów (prawnym opiekunom, rodzicom zastępczym) koszty indywidualnie zakupionych podręczników po przedłożeniu dowodów zakupów takich jak:

- faktura VAT lub rachunek wystawiony imiennie na ucznia, rodzica, prawnego opiekuna lub rodzica zastępczego, paragon, lub oświadczenie o zakupie podręczników wraz z informacją o rozliczeniu wydatków tylko w ramach Rządowego programu pomocy uczniom w 2014 r. – „Wyprawka szkolna” wzór oświadczeni w zakładce dokumenty.

 

Spotkanie Rady Rodziców

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Przewodnicząca Rady Rodziców oraz Dyrektor Szkoły serdecznie zapraszają

wszystkich członków Rady Rodziców na spotkanie, które odbędzie się w dniu konsultacji tj. 

dnia 9.04.2014r o godzinie 16:00 w świetlicy szkolnej. Spotkanie dotyczyć będzie  spraw

bieżących i organizacji nowego roku szkolnego.

Bieg z Motylem

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Dnia 13.04.2014r. w Borui Kościelnej odbędzie się pierwszy Bieg z Motylem.

W biegu uczestniczyć mogą dorośli, młodzież i dzieci. Rozpoczęcie biegu o godzinie10:00.

Dorośli rozpoczynają bieg przy Gimnazjum a młodzież i dzieci przy Szkole Podstawowej.

 

Dzień otwarty

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Dyrektor Szkoły Podstawowej w Borui Kościelnej

Serdecznie zaprasza rodziców przyszłych uczniów naszej szkoły

na  DZIEŃ OTWARTY 27 marca  2014r. o godzinie 17:00.

Spotkanie w świetlicy szkolnej.

 

 

 

 

Uwaga rodzice !

Zmienia się termin konsultacji z 11 marca 2014r na 17 marca 2014r.

ze względu na  odbywające się w szkole rekolekcje.

Szanowni  rodzice rozpoczęły się zapisy do klasy pierwszej dla dzieci  urodzonych w 2008r i 2009r. Zapisy trwają. od 15.02.2015r. do 25.03. 2015r.(prosimy o przyniesienie odpisu aktu urodzenia dziecka) .Zapisy do odziału przedszkolnego trwaja od 23.02.2015r do 13.03.2015r..Zapraszamy rodziców /prawnych opiekunów do składania kart zgłoszeń lub wniosków w sekretariacie szkoły.  Zasady rekrutacji oraz karty zgłoszeń  i wnioski  do pobrania w zakładce dokumenty.

Ferie zimowe

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Uwaga uczniowie !

Podczas  ferii zimowych na terenie szkoły organizowane są  zajęcia

rekreacyjno- sportowe oraz komputerowe, w godz.od 9:00- 12:00.

Wszystkich chętnych serdecznie zapraszamy.

Koncert muzyczny odbędzie się dnia 22 stycznia 2014r. o godz 11.50 w sali gimnastycznej.

Cena: 3,50 zł

Wszystkich uczniów serdecznie zapraszamy!

Życzenia Świąteczne

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Świąt wypełnionych radością i miłością,
niosących spokój i odpoczynek.
Nowego Roku spełniającego wszelkie marzenia,
pełnego optymizmu, wiary,
szczęścia i powodzenia.

Życzy  Dyrektor Szkoły M. Chmielewska

Dyrektor Szkoły ogłasza konkurs na najładniejszy stroik świąteczny. Konkurs przeznaczony jest dla wszystkich uczniów naszej szkoły. Stroiki powinny być estetyczne i nawiązywać do tradycji Świąt Bożego Narodzenia. Zakończenie konkursu 17.12.2013r. Wykonane stroiki należy przekazywać wychowawcom klas. Przwidziano po 3 nagrody w 2 kategoriach tj. klasy 0-3 i klasy 4-6. Nagrody zostaną wręczone 20.12. 2013r. na spotkaniu "Wigilijnym". Najładniejsze prace będą  wystawione 17.12.2013r  dla rodziców podczas konsultacji.

 

 

 

 

Zebranie Rady Rodziców

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Przewodnicząca Rady Rodziców  informuje że, 17 grudnia o godzinie 16:00 w sali nr 1 odbędzie się zebranie Rady Rodziców.Tematyka bieżąca oraz sprawozdanie finansowe za rok 2013.

ŻYWA LEKCJA HISTORII

Napisał Opublikowano w: Komunikaty

UWAGA!

         Dnia 10 grudnia 2013r. na 5 godzinie lekcyjnej dla klas IV – VI odbędzie się spotkanie - Żywa lekcja historii pt: „Demokracja szlachecka”.

Koszt: 5 zł od osoby.

UWAGA!!!

Ogłaszam konkurs dla uczniów klas VI na prezentację multimedialną

pt „Julian Tuwim i jego twórczość

Termin oddawania prac : do 30 listopada 2013 r.

Wszystkich zainteresowanych zachęcam do udziału w konkursie i wierzę, że są w naszej szkole uczniowie , którzy zechcą poznać postać tego pisarza.

Wszelkich podpowiedzi i wskazówek udziela pani Beata Ciesielska.

 

UWAGA!!!

Ogłaszam konkurs plastyczny dla uczniów klas I – VI

pt. „ Twórczość Juliana Tuwima w pracach plastycznych

Technika prac : dowolna, format A4 .

Termin składania prac: do 30 listopada 2013 r.

Prace przyjmuje pani Beata Ciesielska.

GMINNA SZKÓŁKA PIŁARSKA

Napisał Opublikowano w: Komunikaty

Spotkanie organizacyjne w sprawie Gminnej Szkółki Piłkarskiej odbędzie się w dniu 20 listopada 2013r. o godz. 18.00 w Szkole Podstawowej w Borui Kościelnej w sali gimnastycznej.

HERBATA

Napisał Opublikowano w: Komunikaty

Od 15 listopada 2013r. uczniowie będą mogli na długiej przerwie pić herbatę.

Odpłatność:

- za listopad 2013r. – 1,50 zł.

- za grudzień 2013r. – 3,00 zł.

- za styczeń – marzec 2014r. po 3,00 zł.

Pieniądze zbiera p. E. Skotarczyk i p. K. Wojciechowska

KONKURS Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Napisał Opublikowano w: Komunikaty

UWAGA!!!

Ogłaszam konkurs na najciekawszy lampion na Halloween dla klas I-VI. Technika wykonania pracy jest dowolna. Lampiony należy przynosić do szkoły do dnia 28.10.2013. Następnego dnia uczniowie zabierają wszystkie prace do domu tak aby stanowiły piękną ozdobę w halloween'owy wieczór. Najładniejsze prace zostaną nagrodzone. Lampiony oddajemy u p. Anny Bieleckiej.

Zapraszam do udziału w konkursie!

KONKURS

Napisał Opublikowano w: Komunikaty

Uwaga!!!

Zarząd Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczpospolitej Polskiej ogłasza Ogólnopolski Konkurs Plastyczny pt. „ Zapobiegaj pożarom”. Przedmiotem konkursu są prace wykonane w dowolnej technice artystycznej np. malarstwie, rysunku, grafice, tkactwie, rzeżbie itp.

Format pracy: dowolny.

Uczniów klas IV- VI , którzy chcą wziąć udział w wyżej wymienionym konkursie serdecznie zachęcam do skorzystania z tej propozycji. Wierzę, że są uczniowie, którzy posiadają ciekawe pomysły i będą chcieli pokazać swoje umiejętności plastyczne.

Prace proszę składać do dnia 29 października u pani Beaty Ciesielskiej.

"MIĘDZY NAMI KOBIETKAMI"

Napisał Opublikowano w: Komunikaty

15.10.2013 na 5 lekcji odbędzie sie spotkanie z uczennicami klas VI z cyklu "Między nami kobietkami".

Dzieci dla Ziemi

Napisał Opublikowano w: Komunikaty

Uwaga!!!

Dnia 28 października w godzinach od 8.00 do 10.00 w naszej szkole odbędzie się zbiórka odzieży używanej, butów, pasków, zasłon i innych materiałów tekstylnych. Celem zbiórki jest pozyskanie dodatkowych funduszy na pomoce dydaktyczne. 

Zapraszamy do udziału w akcji.

Ubezpieczenie

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Dnia 23.09.2013r na zebraniu Rady Rodziców wybrano ubezpieczyciela i wysokość składki NW dla uczniów naszej szkoły.

Wybrano zakład ubezpieczeń SKOK, a wysokość składki wynośi 57zł ( Ubezpieczenie + e-dziennik) dla uczniów klas1-6.

Dla dzieci oddziałów przedszkolnych ubezpieczenie wynosi 38,50 zł. Opłatę należy uiścić do 20.10.2013r.

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2013/14 odbędzie się 2.09.2013r. o godzinie 9:00 w Szkole Podstawowej w Borui Kościelnej.

Msza św. o godzinie 8:10 w kościele w Borui Kościelnej. Dowóz dzieci na godzinę 8:00 ( tak jak w roku szkolnym).

Odwozy o godzinie 10:15.

Podręczniki szkolne

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Uwaga uczniowie w folderze dokumenty  opublikowany został zestaw podręczników szkołnych na rok szkolny 2013/2014

Życzenia Wielkanocne

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Pracownikom szkoły i  całej  spleczności  uczniowskiej,
z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych
składam najserdeczniejsze życzenia:
dużo zdrowia, radości, smacznego jajka,
niespodzianek od zająca oraz mnóstwo wiosennego
słońca .

                    M. Chmielewska

Świetlica szkolna serdecznie zaprasza uczniów klas III - V do udziału w konkursie plastycznym  WIOSENNE ORIGAMI.Prace powinny być wykonane w formacie A3.Technika-origami płaskie.Termin składania prac do 5 kwietnia 2013r. u pani Beaty Rau-Moćko.

Koncert profilaktyczny

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

 Dnia 15 marca o godz. 8:10 odbędzie się koncert profilaktyczny dla uczniów klas 4-6.

Koncert jest bezpłatny. Wszystkich serdecznie zapraszamy.

 

W okresie od 1 marca do 10 kwietnia 2013 roku trwają zapisy dzieci 6 letnich do oddziału przedszkolnego

przy Szkole Podstawowej w Borui Kościelnej. Kartę zgłoszenia  dziecka do przedszkola  można pobrać w

sekretariacie szkoły lub na stronie internetowej szkoły www.spbk.pl w zakładce" Dla rodziców"  pod  "rekrutacja" .

Od 1 marca rozpoczynają się także zapisy do klas pierwszych.Wnioski  do pobrania jak wyżej.

Pełną dokumentacje prosimy składać w sekretariacie szkoły.

Ferie zimowe

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

W szkole podczas ferii zimowych codziennie w godzinach od 10:00 - 13:00 odbywać się będą zajęcia rekracyjno-sportowe.

Wszystkich chętnych serdecznie zapraszamy.

Życzenia

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Najszczersze życzenia.

Pięknych i radosnych nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia,

Świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze,

Abyście znaleźli dużo kolorowych prezentów pod zieloną choinką,

Świąt które, dadzą wam trochę radości i odpoczynku,

A co najważniejsze nadzieje na Nowy Rok,

Aby był dużo lepszy od obecnego.

                        M. Chmielewska

Koło teatralne ARLEKIN

zaprasza

rodziców, dziadków i wszystkich przyjaciół szkoły

na przedstawienie świąteczne i wspólne kolędowanie.

Przedstawienie odbędzie się 13 grudnia o 16.00

w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej

w Borui Kościelnej.

Zapraszamy

Organizatorzy

UWAGA!!!


Miło mi poinformować wszystkich uczniów, pracowników naszej szkoły i rodziców, że dzieci z zerówki brały udział w konkursie plastycznym pt.:

  Każdy z nas wie, jak z Pastusiami o ząbki dbać swe”,

ogłoszonym na stronie internetowej www.akademia-aquafresh.pl .

     Komisja, postępując zgodnie z regulaminem konkursu wybrała jedną pracę, która została przesłana drogą elektroniczną na w.w. stronę internetową. W terminie od 3 grudnia br. godz. 16:30 do 17 grudnia br. do godz. 10:00 na prace zamieszczone na stronie internetowej umieszczonej na domenie www.akademia-aquafresh.pl głosować będą internauci za pośrednictwem przycisku „Oddaj głos”. Możliwe będzie oddanie maksymalnie 1 głosu w ciągu doby. Kryterium ograniczenia głosowania do 1 głosu jest jeden adres IP oraz jeden adres e-mail. Zasady głosowania zostały opisane w punkcie IX regulaminu. Treść regulaminu dostępna na stronie internetowej.                                                                                                                    Wyniki Konkursu opublikowane zostaną na stronie internetowej umieszczonej na domenie www.akademia-aquafresh.pl, w zakładce Konkurs dla Przedszkoli w dniu 19 grudnia 2012 r. o godzinie 12.00.

Gorąco zachęcam wszystkich do oddawania codziennie jednego głosu!!!

Jak głosować:

1.     Wejdź na stronę www.akademia-aquafresh.pl

2.     Wybierz zakładkę konkurs dla przedszkoli

3.     Wybierz ikonkę galeria konkursowa

4.     Wpisz nazwę miejscowości – Boruja Kościelna

5.     Oddaj głos

6.     Potwierdź głos klikając link na swojej stronie meilowej

                                                                                              Dziękuję, Hanna Preisler

                                                                                                                                                                                                                                                

 

Wszystkich uczniów z klas IV-VI zapraszam do wzięcia udziału w szkolnym konkursie matematycznym.

Hasło tegorocznego konkursu to CZAS I KALENDARZ.

Zgłoszenia do 30 listopada u p. Izabelli Maciejewskiej.

Termin konkursu: 4 grudnia (wtorek), godz. 13.40, w sali 32.

Zapraszam!

KANGUR MATEMATYCZNY

Napisał Opublikowano w: Komunikaty

UWAGA uczniowie klas II-VI!

Lubisz matematykę?! To zapisz się do konkursu matematycznego KANGUR, który odbędzie się 21.03.2013.

Zgłoszenia przyjmuje p. Izabella Maciejewska wraz z wpłatą 4zł od osoby. Zapisy trwają do 13.12.2012.

Zapraszam!

 

 

                                    

Dyrektor Szkoły Podstawowej w Borui Kościelnej ogłasza konkurs dla klas I- VI.

Boże Narodzenie i czas przygotowań do świąt to najpiękniejszy okres w całym roku. W tym czasie, szczególnie przed laty, zarówno dorośli jak i dzieci z wielką radością wykonywali ozdoby świąteczne, stroiki, łańcuchy na choinkę, figurki aniołków, szopki. Drodzy uczniowie dla przypomnienia Wam i zachęcenia Was do czerpania z bogatych rodzimych tradycji ogłaszam konkurs na wykonanie najpiękniejszej pracy plastycznej związanej tematycznie z Bożym Narodzeniem. Mogą w nim wziąć udział wszyscy uczniowie , prace można wykonać dowolną techniką.

 ZASADY KONKURSU:

  1. W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie szkoły,

2. Wykonane prace do wyboru ozdoby świąteczne, stroiki, łańcuchy na    

   choinkę, figurki aniołków, szopki itp. powinny być estetyczne związane z        

     nadchodzącymi świętami Bożego Narodzenia.

Prace należy składać u p. Beaty Rau Moćko do 11.12.2012r.

Komisja oceniająca: p.B. Ciesielska, p. B. Rau Moćko, p. M. Chmielewska

3. Rozstrzygnięcie konkursu 12 grudnia 2012 r.

       4. Nagrodzone zostaną : 3 wybrane prace z klas 1-3    

            oraz 3 prace z klas 4-6 .

NAGRODA – dyplom oraz książka .

Cele konkursu:

*Przybliżanie uczniom tradycji Świąt Bożego Narodzenia.

* Zachęcanie dzieci do tworzenia ciekawych form plastycznych  

   związanych z daną tematyką.

* Wyrabianie u uczniów poczucia życzliwości, serdeczności.

* Rozwijanie u uczniów zdolności plastycznych i poczucia estetyki.

"Uczeń z pasją"

Napisał Opublikowano w: Komunikaty

W szkole, od listopada 2012r. do maja 2013r., trwać będzie akcja pt.Uczniowie z pasją”. Wszystkich chętnych zapraszam do prezentowania swoich zainteresowań szerszej społeczności uczniowskiej. Propozycje i pomysły proszę zgłaszać u pani Beaty Ciesielskiej.

Akcja PCK

Napisał Opublikowano w: Komunikaty

Ogłoszenie!

16 października obchodzony jest Dzień Walki z Głodem. Dlatego szkolne koło PCK postanowiło wesprzeć tę ogólnopolską kampanię i wspomóc w dożywianiu najuboższych.

Na terenie naszej szkoły w dniach od 22.10. do 29. 10.2012r. przeprowadzona będzie zbiórka pod hasłem „ WRZUĆ ZŁOTÓWKĘ NA GROCHÓWKĘ”  Celem tej akcji jest wdrażanie naszych podopiecznych do niesienia pomocy potrzebującym, zauważania ich wokół siebie i odpowiadania na różne apele.

Konkurs z okazji Halloween

Napisał Opublikowano w: Komunikaty

Zapraszam uczniów klas I-III do udziału w szkolnym konkursie na najciekawszą maskę na Halloween. Forma wykonania pracy jest dowolna. Maski oddajemy do dnia 30.10.2012 u organizatora konkursu, pani Anny Bieleckiej.

Serdecznie zapraszam do udziału!!

"MIĘDZY NAMI KOBIETKAMI"

Napisał Opublikowano w: Komunikaty

Dnia 14 listopada 2012r o godz. 10.55 (4 lekcja) dla uczennic klas 6

odbędzie się spotkanie nt. "MIĘDZY NAMI KOBIETKAMI".

Konkurs dla klas 1- 3

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

  Serdecznie zapraszamy uczniów klas 1 - 3 do udziału w ogólnopolskim

konkursie plastycznym  "Kwiaty dla Babci i Dziadka".

     Prace powinny być wykonane w formacie A-3. Technika wykonania prac dowolna

o płaskim podłożu. Termin składania prac do 16 listopada 2012r. u wychowawców klas.

konkurs plastyczny

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

  Zapraszamy uczniów klas 1 – 3 do udziału w konkursie plastycznym pt. „Piją dzieci mleczko”.

Prace plastyczne powinny być wykonane w formacie a-3, techniką dowolną.

Termin składania prac do 24 października 2012r. u wychowawców klas.

Herbata

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Od 1.11.2012r. w szkole podczas dużej przerwy będzie można wypić ciepłą herbatę.

Pieniądze na herbatę można wpłacać w kuchni u Pani Ewy Skotarczyk.

opłata na miesiąc 3 zł.

Wyjazd do teatru

Napisał Opublikowano w: Komunikaty

Dnia 18 grudnia odbędzie się wyjazd do Teatru Muzycznego w Poznaniu

na spektakl BIESIADA WIGILIJNA W ŚWIĄTECZNEJ GOSPODZIE.

Koszt wyjazdu 55zł, zapisy u p.Izabelli Maciejewskiej.

Ilość miejsc ograniczona.

 

 

Koncert muzyczny

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Dnia 11.10.2012r. zapraszamy na koncert muzyczny pt. Poezja śpiewana .Koncert odbędzie się o godzinie 12:45 w sali gimnastycznej, cena biletu 3,50zł

Profilaktyka

Napisała Opublikowano w: Komunikaty

Dnia 10.10.2012r. o godzinie 8:10 odbędzie się koncert profilaktyczy dla uczniów klas 3-6.

Rozpoczęcie roku szkolnego odbędzie się w szkole dnia 3 września 2012r o godz. 10.00.

Msza święta w kościele w Borui Kościelnej 3 września 2012r o godz. 9.00.

Dowozy w dniu 3 września 2012r - godz. 8.00 przy przystankach, odwozy o godz. 11.00 we wszystkich kierunkach.